fredag 15 februari 2013

Överkörd =)

Wilma och jag skulle ha lite mysfika här hemma idag innan det var daxs att promenixa bort till dagis.
Hon öppnar frysen och letar febrilt efter något med mycket socker i, det står  "SUGAR IS MY LIFE" fastklistrar i panna på henne, haha...

-MUFFINS!!, skriker hon

Jag förklara att dom är alldeles för gamla, men att vi kan äta några av alla 285 lussekatter som vi aldrig åt upp vid jul som ligger och skräpar där inne.... Same same every year! Ändå ska man envisas med att man SKA baka dess katter, det är en tradition....men ingen vill äta upp den liksom...=)

Jaja, hon gick med på det....OM hon fick TVÅ stycken och jag skulle ha lika många.

Jag äter upp mina innan hon knappt fått i sig första tuggan. Hon tittar på mig och säger nått i stil med,

-haha, jag har alla båda kvar du har inga mer kvar dom har du ätit upp stackars dig mamma........TYPISKT för dig, och så grimaserar hon lite uppkäftig.....

Jag vart tyst....... hmmm..."typiskt för dig".............Älskade unge!

=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar